پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۰:۰۵:۴۴

هجوم توفان به سکوی نفتی دریای شمال یک قربانی گرفت

باشگاه خبری فراساحل: وزش چند توفان به سکوهای نفتی در دریای شمال تاکنون سبب قربانی شدن یک کارگر شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از خبرگزاری فرانسه از اسلو، برخورد یک موج بزرگ با یک سکوی نفتی سبب شد یک کارگر کشته شود و شرکت‌ها برای پیشگیری از حوادث بیشتر، صدها کارگر را از سکوهای خود خارج کردند.


شرکت خدمات حفاری آکر سلوشنز اعلام کرد که یکی از کارمندان نروژی ٥٣ ساله این شرکت در یک سکوی نفتی متعلق به شرکت استات اویل در میدان نفتی ترول، کشته شده است. شرکت استات اویل نیز در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که در پی حادثه یادشده، دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند و در حال مداوا در خشکی هستند.

در بیانیه استات اویل آمده است که سکوی یاد شده، اکنون در حال حرکت به سوی ساحل است و عملیات خارج کردن خدمه آن ادامه دارد. از سوی دیگر، رها شدن یک کشتی باربری بدون کنترل در نزدیکی سکوهای نفتی دریای شمال در پی توفان، شرکت‌های نفتی فعال در این منطقه را وادار به تخلیه بیش از ٤٠٠ کارگر  از سکوهای خود کرده است.



  کد خبر : 953
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :